7.12.14

Serigrafia: noves creacions



























8 comentaris:

  1. Tot això ho has fet tu, Mercè? Al·lucino! És super, super profesional!
    Enhorabona!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Bruna, m'has fet posar vermella i tot!!!
      Moltes gràcies pels teus compliments. La veritat és que estic molt il·lusionada amb el curs que estic fent de serigrafia.
      Aquest any, ja tinc els regals de Nadal solucionats, jeje!!!

      Elimina
  2. M'encantaaaa!!!!
    Es que m'ho quedaria tot!!!! És preciós :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Neus, m'agrada veure't per aquí!!! ;)

      Elimina
  3. Me encantan los totems, y ese de la furgoneta me encanta. Y para Hugo la camiseta playmovil. Están geniales tus creaciones Merce. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por pasarte, Yolanda!!! Un abrazo enorme para tí y otro para Hugo ;).

      Elimina
  4. fa temps vaig rebre un premi per part teva... Avui et vull donar les gràcies! Per això avui ens inspira el teu blog! ;)
    www.777inspiracions.blogspot.com.es

    besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Maria del Mar, em fa molta il·lusió que aquest detall tant especial!!! ;)
      Una abraçada!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...