25.1.14

Taller matinal a Vostok: "Serigrafiando con Lumi"



Aquest estiu vaig fer el meu primer Vostok Vermut a Vostok Printing Shop, una botiga de Barcelona especialitzada en sistemes d’estampació i impressió i on hi pots trobar tota mena de materials d’art i manualitats.  Simplement és genial!!!


Vaig descobrir aquest lloc tan fantàstic gràcies a en Miquel, el meu profe de “Tècniques d’expressió gràfica” a l’escola d’Art de Vic. Un dia de classe, mentre apreníem a fer segells amb planxes de goma (Blue Carving Block), ens va presentar la web. En aquell mateix moment, vaig decidir que jo hi havia d’anar a fer un taller! Em va encantar la botiga i tot el què hi feien.
I així va ser, només començar les vacances d’estiu,  en Jesús, en Miki (companys de classe) i jo ens vam apuntar al Vostok Vermut:  “Serigrafiando con Lumi” impartit pels il·lustradors Stefania Lusini i Adrià Galicia.

Lumi són els fabricants de Inkodye, unes tintes molt líquides que s’activen amb la llum solar i que són les que vam utilitzar per estampar les nostres samarretes i tèxtils.
És una tècnica d’estampació que permet imprimir negatius fotogràfics, fotolits o objectes sobre cotó, lli, seda, raió, tela i qualsevol altra material natural i absorbent amb la llum natural o artificial.  La tinta és tan suau que gairebé no es nota al tacte.
És a dir, resumint... és la forma més senzilla d’estampar i personalitzar la teva roba. 

Aquí podeu veure algunes de les fotos del taller (fotos cedides per Stefania Lusini)
Concentrats creant els nostres dissenys...


... materials i tècniques utilitzades...

... prenent el sol al Passeig de Lluís Companys mentre esperàvem que les tintes es reactivessin amb el sol. La veritat és que va fer un dia genial i les tintes van fer efecte en un moment. 


... i el resultat! 


I aquestes són algunes de les creacions dels meus companys del taller.









































                                                                                                            
 Espectacular, no?
 
Doncs així vam passar un matí fantàstic que no podia acabar millor ... sí, sí! amb un vermut d’acomiadament!!! (gentilesa de Vostok Printing Shop)

Per saber més coses sobre aquesta tècnica: Lumi.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...